Sunday, October 9, 2016

Handel aandelemark reëls 50 goue strategieë pdf

Reël 3 - Moet nooit probeer om 'n dalende Mes Vang ek soms breek hierdie reël, want dit is maklik om te wil aandele wat af gaan koop. Im hier om jou te vertel dat terwyl jy gelukkig kan kry in sommige gevalle, nooit aandele wat af gaan, omdat hulle reeds doen wat jy nie wil om dit te doen te koop. Weerstaan ​​die drang om aandele te koop op die duik, maar in plaas daarvan, volg my volgende reël oor die koop van aandele wanneer hulle opgaan. Reël 4 - Koop Aandeel wat gaan op die koop van aandele wat styg is een van die belangrikste-beurs reëls. 'N voorraad wat opgaan reeds doen wat jy wil om dit te doen. Ek scan die mark vir die warm voorrade gedurende pre mark verhandel, ek kyk hoe hulle, en maak gereed om stike wanneer die opening klok lui. Reël 5 - Koop Aandeel deurbreek hul hoë van dag een van die mees suksesvolle-beurs strategieë ek weet is die koop van 'n voorraad wat uit breek deur middel van sy gevestigde hoogtepunt van die dag. Veral tussen 10:00 EST - 11:00 EST. Aandele wat breek deur middel van hul hoogtepunt van die dag is geneig om selfs meer kopers of kortbroek wat nodig het om te dek, want die voorraad is terwyl hulle opgaan lok. Wees op die uitkyk vir valse breakouts egter. Die mees wisselvallige verhandeling tyd kan reg wees wanneer 'n voorraad open. Wag tot ten minste 09:35 om te spring in 'n voorraad wat opruk na die onderstebo. My ideale situasie is 'n voorraad wat open om 3.50, verkoop af te 3.10, maar deur 10:00 EST kom terug by die hoogtepunt van die dag (3,50) en dan breek deur. Die volume sal toeneem en die voorraad moet begin opstaan ​​verder. Hou in gedagte, sal dit nie altyd werk nie, maar ek het 'n hoë suksessyfer het. Dit is belangrik om daarop te let dat ek altyd 'n stywe stop. Byvoorbeeld, as die voorraad breek 3,50 en loop tot 3,65, ek sal óf verkoop sommige of sien of dit meer ruimte gelaat om te hardloop, maar ek sal altyd verkoop indien dit terug onder dié oorspronklike hoogtepunt van dag vlak van 3,50 of wat dit ookal is breek op daardie stadium. Dit is baie belangrik om uit te terug te kry en te verhoed dat vashou as die voorraad draai terug om op jou en jou didnt winste te neem wanneer jy dit het. As jy nuut is tot-beurs, toets hierdie strategie uit op vals papier ambagte. So daar het jy dit, dit is my top vyf reëls wat ek probeer volg. word voortgesit met-beurs reëls 5 tot 10 wanneer ek timeTrading en - modelle handel strategieë en modelle Ander handel strategieë CCI Regstelling n strategie wat weekliks CCI gebruik om 'n handels vooroordeel en daaglikse CCI dikteer om handel seine CVR3 VIX Market Timing Ontwikkel deur genereer Larry Connors en Dave Landry, dit is 'n strategie wat durend lesings gebruik in die CBOE Volatiliteit Index (VIX) te koop te genereer en seine te verkoop vir die SampP 500 Gap handel strategieë Verskeie strategieë vir verhandeling gebaseer op die opening prys gapings Ichimoku Wolk n strategie wat gebruik die Ichimoku Wolk na die handel vooroordeel stel, te identifiseer regstellings en sein kort termyn draaipunte Moving Momentum 'n strategie wat 'n drie stap proses gebruik om die tendens te identifiseer, wag vir regstellings binne daardie tendens en dan identifiseer terugskrywings dat 'n einde sein na die regstelling nou band dag NR7 Ontwikkel deur Tony Crabel, die nou band dag strategie lyk vir verskeidenheid kontraksies om reeks uitbreidings voorspel. Bevorder skandering ingesluit wat tweaked hierdie strategie deur die byvoeging van Aroon en CCI kwalifiseerders persent bo 50-dag SMA n strategie wat die breedte aanwyser gebruik, persent bo die 50-dae - bewegende gemiddelde, om die tone te definieer vir die breë mark en identifiseer regstellings Pre - Vakansie effek hoe die mark voor presteer om groot Amerikaanse openbare vakansiedae en hoe dit kan beïnvloed handel besluite. RSI2 'n Oorsig van Larry Connors039 beteken terugkeer strategie met behulp van 2-tydperk RSI Faber039s Sektor rotasie Trading strategie wat gebaseer is op navorsing van Mebane Faber, hierdie sektor rotasie strategie koop die toppresterende sektore en weer teenwigte keer per maand Ses maande siklus MACD Ontwikkel deur Sy Harding hierdie strategie kombineer die ses maande bul-beer siklus met MACD seine vir tydsberekening Stogastiese Pop en Drop Ontwikkel deur Jake Berstein en gewysig deur David Steckler, hierdie strategie gebruik die Gemiddelde Directional indeks (ADX) en stogastiese ossillator te prys verskyn en breakouts Helling identifiseer prestasie tendens deur die helling aanwyser om die lang termyn tendens kwantifiseer en te meet relatiewe prestasie vir gebruik in 'n handel strategie met die nege sektor SPDRs swing Kartering Wat swing Trading is en hoe dit gebruik kan word om winste onder sekere marktoestande trend Kwantifisering en Batetoewysing hierdie artikel toon rasionele agente hoe om langtermyn-tendens terugskrywings definieer as 'n proses glad die prys data met vier verskillende Persentasie prys Ossillators. Rasionele agente kan ook hierdie tegniek gebruik om tendens sterkte kwantifiseer en te bepaal bate allocation10 reëls vir nuweling dag handelaars Miami, Florida. (MarketWatch) As jy gaan om dag handel, sy noodsaaklik om 'n stel reëls om enige moontlike scenario te bestuur. Nog belangriker, moet jy ook die dissipline om hierdie reëls te volg. Soms, in die hitte van die stryd, sal handelaars uit te gooi hul eie reëls en speel dit deur die gehoor gewoonlik met rampspoedige gevolge. Alhoewel daar baie reëls, die volgende is die 10 mees belangrike: 1. Die drie Es: betree, afrit, ontsnap Reël nommer 1 is om 'n tree prys, 'n afsetprys, en 'n ontsnapping prys in die geval van 'n ergste geval scenario. Dit is reël nommer een vir 'n rede. Voordat jy druk die Enter sleutel, moet jy weet wanneer om in te kry, toe te kom nie, en wat om te doen indien die handel nie die geval uitwerk soos verwag. Ontsnap 'n handelsmerk, ook bekend as die gebruik van 'n stop prys, is noodsaaklik as jy wil om verliese te verminder. Weet wanneer om in uit te kry of sal jou help om te sluit in die wins, asook red jy uit potensiële rampe. Lees meer: ​​4 groot risiko's vir jou beleggingsportefeulje nou. 2. Vermy handel tydens die eerste 15 minute van die mark oop te maak daardie eerste 15 minute van die mark aksie word dikwels paniek ambagte of mark bestellings voor geplaas die nag. Beginner dag handelaars moet hierdie tydperk te vermy, terwyl dit ook op soek na terugskrywings. As jy op soek na 'n vinnige wins te maak, sy bes om 'n rukkie te wag totdat jy in staat is om lonende geleenthede raak te sien. Selfs baie voordele te verhoed dat die mark oop. 3. Gebruik limiet bestellings, nie die mark bestellings n mark orde vertel net jou makelaar om te koop of te verkoop teen die beste beskikbare prys. Ongelukkig, die beste geval is noodwendig winsgewend te maak. Die nadeel te bemark bestellings aan die lig gekom tydens die Mei 2010 flits ongeluk. Wanneer die mark bestellings is geaktiveer op daardie dag, was baie verkoop bestellings gevul by 10, 15-, of 20 punte laer as wat verwag is. 'N beperking orde egter kan jy beheer oor die maksimum prys sal jy betaal of die minimum prys sal jy verkoop. Jy stel die parameters, wat is die rede waarom limiet bestellings word aanbeveel. 4. Rookie handelaars moet vermy die gebruik van marge Wanneer jy marge gebruik, jy leen geld uit jou makelaar om die hele of deel van 'n handelsmerk te finansier. Voltydse dag handelaars (dit wil sê patroon dag handelaars) word gewoonlik toegelaat 4: 1 intraday marge. Byvoorbeeld, met 'n 30.000 handel rekening, sal jy gegee word genoeg koopkrag om 120,000 waarde van sekuriteite te koop. Oornag, maar die vereiste marge is nog 2: 1. Wanneer dit behoorlik gebruik, kan marge hefboom, of verhoog, potensiële opbrengste. Die probleem is dat as 'n bedryf gaan teen julle, marge sal verliese verhoog. Een van die redes wat die dag handel het 'n slegte naam as 'n dekade gelede was as gevolg van marge, wanneer mense gewissel in hul 401k (s) en geleende bondeltjies geld om hul ambagte te finansier. Wanneer die bulmark geëindig in 2000, so het baie handelaars rekeninge. Bottom line: as jy 'n beginner handelaar, eers leer hoe om dag handel aandele sonder die gebruik van marge. 5. Het jy 'n verkope plan Baie groentjies spandeer die meeste van hul tyd te dink oor aandele wat hulle wil koop sonder inagneming van wanneer om te verkoop. Voordat jy die mark te betree, moet jy vooraf weet wanneer om af te sluit, hopelik met 'n wins te maak. Speel dit deur die gehoor is nie 'n verkoop strategie, of is hoop. As 'n dag handelaar, sal jy 'n prys teiken, asook 'n tyd teiken. 6. Hou 'n joernaal van al jou ambagte Baie voor - sweer by hul tydskrif, waar hulle rekords van al hulle wen en verloor ambagte hou. Skryf neer wat jy reg, of verkeerd gedoen het, sal jou help om te verbeter as 'n handelaar, wat is jou primêre doel. Nie verrassend nie, sal jy waarskynlik meer te leer uit jou verloorders as jou wenners. 7. Praktyk dag handel in 'n vraestel-handel rekening Hoewel nie almal is dit eens dat die praktyk handel is belangrik, kan dit voordelig wees om 'n paar handelaars wees. As jy dit doen maak 'n praktyk rekening, seker wees om handel te dryf met 'n realistiese bedrag geld. Dit is nie nuttig om handel te oefen met 'n miljoen dollar as die meeste wat jy het in jou rekening is 30.000. Ook, as jy die praktyk handel te doen, dink aan dit as 'n opvoedkundige oefening, nie 'n wedstryd. 8. tree nooit op die hulp van oningeligte bronne meeste voor - weet dat die koop van aandele op grond van die hulp van oningeligte kennisse sal byna altyd lei tot slegte ambagte. Weet wat aandele te koop is nie genoeg nie. Jy moet ook weet wanneer om te verkoop, en teen daardie tyd die Tipster is lank al verby is. Legendariese handelaar Jesse Livermore gesê dat dit die beste toe hy dit geskryf het oor wenke: Ek weet uit ervaring dat niemand my 'n wenk of 'n reeks van wenke wat meer geld sal maak vir my as my eie oordeel kan gee. As jy kan nie vertrou jou eie oordeel, wil jy dalk die dag handel geheel en al vermy. Die bestuur van die verlies van ambagte is die sleutel tot oorlewing as 'n dag handelaar. Alhoewel jy ook wil laat jou wenners loop, kan nie jou bekostig om hulle te laat hardloop vir te lank. Die meer kuns as wetenskap om dit reg te kry, maar om te leer hoe om verliese te beheer is noodsaaklik as jy gaan om dag handel. Weereens, nooit vergeet die drie E: (betree, afrit, en ontsnap). 10. Wees bereid om te verloor voordat jy kan wen Hoewel baie handelaars kan hanteer wenners, beheer verloor aandele kan moeilik wees. Baie nuwelinge paniek by die eerste aanduiding van verliese, en uiteindelik die maak van 'n reeks van impulsiewe ambagte wat hulle geld kos. As jy die dag handel, moet jy bereid wees om 'n paar verliese te aanvaar. Die sleutel: vooraf te weet wat sal jy doen as jy gekonfronteer word met verliese. Hoewel enigeen kan leer om dag handel, 'n paar het die dissipline om konsekwent wins maak. Wat ritte op baie mense is hul emosies, wat is die rede waarom sy so belangrik om 'n stel van buigsame reëls te skep. Jou doel: volg die reëls te help hou jou aan die regterkant van 'n bedryf. Michael Opregte (www. michaelsincere) is die skrywer van Begin Dag Trading Nou (Adams Media, 2011), begrip Options (McGraw-Hill, 2006), All About Markaanwysers (McGraw-Hill, 2010), en verstaan ​​Stocks (McGraw - Hill, 2003). Kopiereg copy2016 MarketWatch, Inc. Alle regte voorbehou. Intraday Data verskaf deur ses finansiële inligting en onderhewig aan terme van gebruik. Historiese en huidige data einde van die dag wat deur ses finansiële inligting. Intraday data vertraag per vereistes ruil. SampP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones amp Company, Inc. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. Real-time laaste veiling data voorsien deur NASDAQ. Meer inligting oor NASDAQ verhandel simbole en hul huidige finansiële status. Intraday data 15 minute vertraag vir Nasdaq, en 20 minute vir ander ruil. SampP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones amp Company, is Inc. SEHK intraday data voorsien deur ses finansiële inligting en is ten minste 60 minute vertraag. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. Voorrade kolomme Skrywers Onderwerpe Geen resultate gevind Laaste News10 Golden Penny Stock Trading Reëls / Wenke Van My 2 Millionaire student as ek in hierdie gratis video les verduidelik gisteraand I8217ve het 'n monster week verdien 152,000 in die handel profits8230and ek het 'n ander 8,000ish vandag vir 'n groot altesaam 160,000 in winste vandeesweek om my 'n verbysterende 375,000 die eerste 2 maande van 2014, byna ooreenstem met my 393,000 in handelswins vir al 2013, elke handel getoon en gedetailleerde HIER en onthou elke bedryf ek is gewaarsku realtime om hierdie nuusbrief intekenare Meer belangrik as my winste 8212 I8217ve maak al ses syfers / jaar vir meer as 'n dekade 8212 is my students8217 winste en hierdie verjaardag seuntjie vandag tot 100,000 vandeesweek, wat sy merkwaardige 3-jaar reis as my student tot 1,4 miljoen in winste , uit met net 1500 op sy kerfstok 3 jaar gelede. Kyk hierdie video en onthou hy het my student in Februarie 2011 so vandeesmaand is sy 3-jarige herdenking en he8217s vergruis dit reeds 350,000ish In die geval dat jy nie geweet, het ek nou geskep twee miljoenêr studente van nuuts af. Een van hulle, Tim Grittani, het onlangs 'n webinar vir my uitdaging studente as ek in hierdie blog post 8220The priesters van Penny aangekondig Stocks8221 Hier is 10 wegneemetes wat ek van luister na 'n uur van fantastiese inligting, en ek weet die studente was mal daaroor. Ons doen Challenge webinars 'n paar keer per week sy net een van die vele voordele van die feit dat een van my handel uitdaging studente. Ons het chat rooms, handel waarskuwings, video lesse, en tonne van leermateriaal. As jy wil om te leer hoe om handel te dryf, wat jy hoef te leermateriaal só het. Na alles, sal jy probeer om 'n vliegtuig te vlieg sonder om lesse of 'n motor of bedryf op 'n pasiënt in 'n hospitaal Jy moet leer uit die voor - eerste dis wat my span is hier vir baie van die mense wat aansoek doen vir my uitdaging of handel waarskuwings is mense wat probeer om dit te doen op hul eie eerste, maar verloor geld sedert hulle het geen vorige kennis van die saak of dag handel in die besonder. Moenie vasgevang in die nuus. Daar is baie keer, dit is die prys aksie wat werklik saak maak. Seker, die voorraad kan gaping op goeie nuus, maar dit is wanneer jy dit nodig vlak II, hoe die voorraad reageer op vorige sluitingsprys te kyk. As jy nog nie 'n groen na rooi skuif, is daar 'n goeie kans om dit val uitmekaar en verander in 'n oggend paniek. Die goed om te weet wat die nuus is, maar jy moet altyd wees verhandelingsprys optrede eerste. Die mark is altyd reg. Dont 'n Skaap: Dit geld nie net om handel pomp en dumps maar om volgende Tims waarskuwings sowel. Net soos jy behoort te koop in 'n pomp, want dit het 'n goeie storie, behoort nie jy koop 'n voorraad, net omdat Tim waarskuwings dit as een van sy ambagte. In plaas daarvan, moet jy fokus op Tims redenasie agter die handel. Hoekom is dit 'n goeie geleentheid Hoekom het Tim kies die inskrywing punt wat hy gedoen het natuurlik as jy Tims video lesse te kyk maak hy na elke bedryf of by te woon sy webinars, hierdie antwoorde word baie makliker om te identifiseer, terwyl hy lê dit alles vir jou. Hier is die strategie, leer die redenasie dont blindelings volg handel waarskuwings of pomp e-pos en koop net omdat iemand gesê jy. Jy sal nie konsekwent winsgewend te maak met hierdie strategie, as winsgewend nie. Sny Verliese Fast 8212 As jy op soek na 'n spesifieke handel punt, hierdie een is die belangrikste by verre. Maak nie saak wat jy handel, moet jy bereid wees om julle te erken verkeerd soms en neem 'n vinnige verlies te wees. Laat verliese spiraal buite beheer is die vinnigste en maklikste manier om jouself uit die spel, veral as jy wil koop pompe. Jy kan nie bekommerd wees oor dom dinge, soos breek 'n segetog of gaan uit om te geld op die dag af. Op die ou end, jou een en enigste bekommernis moet vashou aan jou reëls en jou rekening te beskerm, want as jy die saak op 'n klein rekening, al wat dit neem is 'n groot fout om jou uit te wis. Ek waarsku teen daardie ingesteldheid om te probeer om dit groot in 'n jaar te maak. As jy probeer om te dink in terme van die groei van jou rekening baie vinnig, dit is 'n resep vir moeilikheid. Jy kan nie gaan in die mark te dink wat jy wil XX bedrag maak elke dag. Jy moet fokus op die geleenthede wat daar is en die setups wat beskikbaar is. Julle gaan bedrywe te dwing en foute maak. Moenie val in die mentaliteit van doen te veel te vinnig. Wanneer die voorraad is vloeibare en daar is 'n baie wisselvalligheid, dit is wanneer vlak II is die meeste nuttig. Wanneer daar 'n groot aksie isnt, vlak II nie die geval is vir my te veel. In die voormark uur, as 'n voorraad verhandel n aansienlik groot hoeveelheid volume, dit is 'n teken dat die voorraad 'n pomp teiken kan wees. Dikwels, mense nodig het om te koop voordat die pomp e-pos selfs uit te kom en dan die voorraad val na die e-pos gestuur word. Wanneer 'n voorraad versuim groen te bly, dit is 'n teken dat jy nodig het om uit te klim. Gaan rooi op die dag is 'n belangrike momentum swaai. Dit kom alles neer op dit bly groen. Soms kan jy selfs kort dit op hierdie punt. Dont get hardkoppig. GnRH is 'n goeie voorbeeld vir my. Ek was kort om 0.38, didnt my wins te neem nadat 'n flop, en die voorraad geweet na die flop so ek was onder die water oor 5,000-6,000. So dan het ek gedink ek kon gemiddeld in die piek. Ek het vir myself ek moet dek en begin vars, maar ek didnt. Dit het sywaarts vir 'n paar minute op die oop, het 'n slegte lees van vlak II, en by my kort en het benoud wanneer die voorraad het opgegaan na 1.20. Ek het baie van my reëls wanneer dit gaan oor. Op 'n stadium was ek af miskien 50,000. Ek kon gekry het uit hierdie ding by gelykbreekpunt, maar in plaas daarvan wanneer dit afgeplat na die groot aar, het ek my verliese. Hoe kan ek soek na aandele Ek soek pinksheets en OTC voorrade wat onder 5, ten minste 200K volume, 'n prys bo 0,03, en is die top persentasie wenners. Dan neem ek 'n blik op die blok gesit wat kom. Wat het hulle daaglikse kaarte lyk Was daar nuus Wat is die belangrikste vlakke vir die voorrade is daar vorige breakouts Op grond van dit alles, Ill prioritiseer my horlosie lys vir die volgende dag. Betaalde mailers is geneig om nie nou 'n blywende. Die SEC is om meer betrokke te raak en die blok is om gestop. Julle waag 'n massiewe verlies as jy oornag vasval in 'n stilstand gekom. Wees versigtig in oornag promosies. Die een wat dit nie het promosiemateriaal uitgestuur is minder geneig om te stop. 'N miljoenêr ek omgedraai 12415 in 4468000 Trading pennie aandele. Nou is dit jou beurt. Post navigasie 8 Redes Hoekom Handelaars Hou om geld te verloor Wat my oor Oktober 2016 7 Suksesvolle Persoonlikheidstrekke Van My Millionaire Studente my gedagtes oor 2 Sleutel Stock Market spertye, 3 en 15 Oktober 2016 Die 9 Beste lesse uit My 9 Jaarlikse Konferensie Hoekom is my Nuwe 11-Uur Trading Kontrolelys Guide 100 Free Penny Kous 101 Hierdie 17 Gewoontes maak julle tot 'n miljoenêr Die Beste Video Lesse elke sent Stock Trader en 'n kort verkoper moet waak 10 Sleutel Stock Market lesse uit My Eerste Millionaire Student 7 Penny Stock Trading Wenke vir beginners 5 lesse uit My Steve Harvey Wys Onderhoud My Secret formule om Penny Aandeel Pre-Spike Hoe om te draai 1000 In 1 Miljoen vinnig My Review Van 8216Trading Tickers8217 Die Beste Stock Trading Guide ooit gemaak 25 Basiese Stock Market Trading terme wat jy moet weet Gevallestudie: Hoe Ek word gegee Tim Grittani Om 1075 terug te keer in 16 maande Gevallestudie Maak: Hoe ek gehelp om 'n ma van twee Word 'n voltydse bemarker Im 'n 29-jarige enkelma van twee. Ek het nie 'n gereelde 9 tot 5. Ek is tans dag handel as 'n lewende. Voor die ontdekking van Timothy Sykes ek gespeel rond met 'n paar ander mentors en pennie pick webwerwe. Ongelukkig nie geleer die basiese beginsels Ek het 5500-Verskriklike ek gevind Tims webwerf in Mei en nou Im op 50k leer van Tim Sykes. Ek is baie dankbaar vir Tim, hy is die waarheid hande af - Asheya Burton Leer hoe ek omgedraai 12415 in 4468000 Trading StocksMaster Strategie Twee Goue reëls is deur top handelaars van die wêreld aangeneem. 1. NOOIT probeer om die rigting van die mark te voorspel. 2. Bestuur jou risiko. Ons is in Afgeleides markte uit afgelope tien jaar en het gesien baie van die siklusse van die mark. Ons het geëksperimenteer met 'n groot aantal strategieë op verskillende punte van die tyd. Ons het gesien dat 'n bepaalde strategie kan werk vir 'n paar maande en dan mag nie gewenste resultate te bring nie. En dan 'n ander strategie vereis dat jy opbrengste uit die mark te kry. Gedurende al die jare van navorsing en eksperimentering, ons het altyd vir 'n strategie wat kan werk in alle marktoestande die. En ons is baie duidelik oor ons goue reëls. Geen voorspelling van die mark as net die ontleding een kan gebruik, kan 'n mens nie wees korrek meer as 70 keer. Wat sal gebeur in balans 30 keer. Stop verlies 8211 wat ook 'n verlies. So, hoekom moet ons mors moeite en energie op 'n metode waar ons geen beheer het. Tweede goue reël sê. ons nodig het om ons risiko te bestuur. Ons wil nie 'n strategie waarin ons ons kapitaal kan verloor betree. Is dit moontlik te maak. Na gaan deur baie prosesse, ons in staat is om nul in op 'n strategie waarmee ons kan werk, selfs vir volgende jare. Dit gee konsekwent wins. Dit is beskerm teen enige vertikale val in die mark. Ons kan goed slaap na die skep van hierdie strategie. Ons hoef nie vasgenael voor markte al die tyd. Aangesien al hierdie voordele, ons noem dit as meester strategie. Maar. jy kan die strategie nie blindelings uit te voer. (Die hand liggend, want aandelemark is nie 'n plek om blindelings handel.) Ons moet 'n behoorlike seleksie van ons handel en vandaar het ons ontwikkel aandeelkeuse maatstaf te doen vir die toepassing van die MASTER strategie. Bykomend tot hierdie. Ons gee jou 'n volledige aanpassing in die strategie te aanvaar soos en wanneer nodig. Enige F amp O strategie moet dinamiese en dus aanpassings is noodsaaklik deel van 'n goeie strategie. En hierdie aanpassings nie beteken dat jy die grootte van jou poste elke nou en dan. No. net op kritieke punte. wat pre - gedefinieer. wat jy nodig het om aanpassing te doen. So, algehele die strategie dokument gee jou volgende besonderhede: - a. Stappe van MASTER Strategie b. Aanpassingsproses c. Stock seleksie maatstaf Meester strategie (PDF-lêer) 8211 R 6500 / - net (kry 50 fooi terugbetaal as makelaars ommekeer met ons spesiale saamvat, Tempo R 20 per bestelling) Klik hier om rekening oop te maak met ons spesiale saamvat Ons sal stuur jy die pdf-lêer van die strategie wat voorbeeld van uitvoering ook bevat. Gaan deur middel van hierdie en ons sal reël vir 'n uur aanlyn sessie vir jou twyfel verduidelik. Sluit een uur aanlyn twyfel skoonmaak sessie. - Belegging benodig per handel sal wissel van 1.5L tot 2,0 L volgens die deur jou gekies voorraad. Vraag wat opkom is waarom 'n nuwe strategie nodig is. Daar is reeds soveel opsie-strategieë soos lank hok, kort hok te slaan. yster Condor. vlinder, krediet versprei. debiet - versprei ens ens en die lys kan redelik lank wees. Hulle is almal standaard opsie-strategieë meestal nuttig vir indeks opsies soos nifty, banknifty en soms in 'n paar voorrade. Al hierdie het hul eie risiko's en belonings. Soms werk dit en soms nie. 'N Mens kan 'n goeie opbrengs te maak vir drie maande en vierde maand al jou winste of dalk groot deel wees van dit kan kry uitgewis. En groot bron van kommer is. die meeste van hulle nie goed werk in voorraad opsies as gevolg van swak likiditeit in voorraad opsies. En die manier nifty indeks het opgetree in afgelope paar maande, het dit al hoe meer belangrik dat 'n mens het 'n paar alternatiewe na die indeks opsies geword. So ons het 'n verhandeling van plan wat werk in aandele (ten spyte van hul lae likiditeit) en wat ook sorg vir daalrisiko. Dit is gelukkig opgelos deur MASTER strategie. Dit is nie net 'n strategie. maar sy 'n volledige verhandeling van plan. wat beskerm kapitaal en gee ordentlike opbrengste ook. Dit gee jou ook 'n alternatiewe opsie van nifty indeks opsies. Uiteindelik. een moet diversifiseer binne mark ook. So selfs as 'n mens doen goed in net indeks opsies, op 'n sekere punt in die tyd, moet hy / sy homself voorberei vir-termynkontrakte en opsies te kry as hy wil hierdie onstuimige markte oorleef. Onthou Ons motto 2 8211 ALTYD BESTUUR jou risiko, en een van die belangrikste metode van bestuur van risiko is te diversifiseer.


No comments:

Post a Comment